Boksokk når 1 million mennesker via Facebook

Telemark Online deltaker Boksokk har splitter nye nettsider og engasjerer én million på Facebook.

Telemark Online deltaker Boksokk har splitter nye nettsider og engasjerer én million på Facebook. Nå inngår de avtale med Marcus & Martinus

Telemark Online deltaker Boksokk lanserte nylig nye nettsider spesielt tilpasset mobil og Ipad, med engasjement og synlighet opp mot millionen på Facebook. Boksokk lager en sokk som kan tres på boka, som et alternativ til bokbind, vi har snakket med Trond Solli i Boksokk om nettsatsningen.

"

-  «Idéen er like enkel som genial. En sokk til boka. Du trer den på, og du er ferdig» er utsagnet til Boksokk.no

"

Boksokks tiltak for nettsatsning

Boksokk har inngått avtale med Marcus og Martinus

  • Boksokk har bygget egen webside for mobil og ipad som gjør det enklere å handle.
  • Har tatt inn det populære produktet layCbag for å holde Facebook-siden og nettbutikken i gang til skolestart.
  • Skal kombinere sosiale medier og flaskepost nå i sommer
  • Har fått avtale med Marcus & Martinus, det kommer 4 nye design med guttene på. 
  • Det kommer tilsammen 33 nye design på boksokkene
  • Skal være aktiv med div konkurranser og giveaways i sommer

1 million på Facebook

Boksokk Facebook 1 Million

Boksokk har satset på bedre og større design på boksokker og får mer synlighet med avtalen med Markus og Martinus. Boksokk har stort engasjement på innlegg og konkurranser på Facebook, med flere tusen visninger og kommentarer

"

-  Vi fokuserer på økt salg i nettbutikken. Gjennom konkurranser og engasjerende innlegg på Facebook har vi nådd ca. 1 million nordmenn med ett innlegg, sier Trond Solli i Boksokk.

"

Planlegger engasjement i sosiale medier

Til lanseringen av de nye nettsidene har Boksokk benyttet Frogner Media, med bistand av Edison Wolfram og veiledning med Sense Kommunikasjon om engasjement og kreative ideer i sosiale medier. 

"

-  Vi har blitt mer bevisst på å planlegge lengre frem og har fått god hjelp, avslutter Trond Solli i Boksokk.

"
"

- All ære til Trond i Boksokk for sin digitale suksess! Vi har kun bistått med noen råd og praksis for nettbutikk og konkurranser på Facebook, sier Espen Linna, digital rådgiver og AD i Edison Wolfram reklamebyrå.

"

Tre tips til andre som ønsker å fornye seg digitalt

  • Tørr å prøve
  • Lytt til publikum 
  • Lær av andre som er bedre.
Developed by Aplia - Powered by eZ PublishCookies - Logg inn