Combat Corner klar til digital kamp med nye nettsider

Combat Corner klar til digital kamp med nye nettsider

Telemark Online deltaker Combat Corner slår til med nye nettsider og er en fighter i sosiale medier.

Espen Wenås er en driftig kar og har i Telemark Online hatt 3 hatter. BAR Skien AS som han har drevet i snart 7 år, Combat Corner Norge AS 1,5 år gammelt og MyRevolution AS 6 mnd gammelt. Med seg i Telemark Online har han Lars Wenås som også er driver av de to sistnevnte.

Nærkontakt via skjerm

"

Combat Corner Norge AS og MyRevolution AS er rene nettbutikker. Det som er litt fjernt for meg som har drevet lenge i servicebransjen er at på nett er det lang avstand fra oss til kundene våre, alt kundene våre vet om oss går via en skjerm. Vi streber etter å oppnå en mer nær kontakt, her har vi fått mye ideer fra Telemark Online sier Espen Wenås.

"

Slår til med nye nettsider

Combat Corner ble etablert av profesjonelle fightere med et mål å om utvikle revolusjonerende produkter av høyeste kvalitet til de beste prisene og har blitt en ledende produsent av kampsportutstyr og -klær. For Combat Corner så er det ønskelig å vise at man er fremoverlent, innovativ og ett kvalitetsmerke. Combat Corner er en merkevare som er bygd opp under nettopp dette, sier Wenås..

"

- Vi kommer i løpet av kort tid til å lansere ny webside med enklere navigering, bedre design, smartere søkemotoroptimalisering og markedet beste checkout-løsning. Dette gjør vi for å øke konverteringsrate og trafikk inn på sidene, sier Espen Wenås.

"
"

- Vi har fokusert på å styrke svakhetene våre og bli enda bedre!

"

Kundeopplevelsen i fokus

Strategien fremover innebærer å fokusere ut mot sluttbrukeren av produktene, kontra​ det å jobbe mest B2B (Business-to-business) mot klubber. Wenås ser at markedet ikke er modent nok til å kun jobbe i et segment og ser større potensiale ut mot sluttbrukeren.

"

- Vi jobber mye med hvordan kunden oppfatter oss og hvilket omdømme vi vil oppnå. Da vil økt omsetning være en konsekvens av dette arbeidet. Det er derfor vi lager helt nye nettsider hvor vi har samlet mye av kunnskapen vi har fått gjennom Telemark Online når det kommer til kundeopplevelse og backoffice system.

"

Digital kommunikasjon satt i system

Telemark Online har gitt motivasjon til å gjennomføre små og store endringer samt at vi har jobbet mer effektivt, hjulpet oss med å fjerne dårlig ideer og beholdt de gode. Vi fikk veldig mye ut av Edison Wolfram sitt foredrag og har brukt de i ettertid. De har mye kunnskap om hvordan man kommunisere det som ligger i bunn av bedriften.

Eksistensielle spørsmål i digital kommunikasjon:

  • Hvorfor driver jeg på dette?
  • Hva tror jeg på?
  • Hvordan kan jeg gjøre en forskjell i andre menneskers liv?
"

- Dette er grunnleggende spørsmål man må vite svaret på, det gjør vi delvis, men man behøver hjelp til å finpusse de, sette det i system og formidle videre sier Wenås.

"

Sosiale medier med fighterne i front

"

- Når det kommer til sosiale medier så sponser Combat Corner de mest eksponerte fighterne i Norge, herunder Emil Weber Meek og Thomas Formo. Dette gjør at vi kommer godt frem på sosiale medier og blir lagt merke til. Samt har vi en egen side med godt engasjement og mye god posting.

"

Tips til andre som ønsker å fornye seg digitalt:

  • Meld deg på Telemark Online!
  • Begynn i det små,ikke gå for hardt ut og sørg for at du kan opprettholde kontinuitet
  • Få bredde og variasjon på materiell du sprer. Historie, engasjement,direkte salg, opplæring.
  • Etter noen år i en og samme bedrift er det mye du kanskje ikke tror er interessant fordi du har gått oppi det i lang tid, men HUSK det har ikke gjestene\kundene dine.
  • Prøv å få til Snapchat!

Hilsen Espen Wenås, Lars Wenås og Stefan Ydstie.

 

Combat Corner klar til digital kamp med nye nettsider

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishCookies - Logg inn