Presentasjoner

Her kan du laste ned .pdf med foiler av presentasjonene holdt på samling i programmet Digital Reise 2015 og Telemark Online 2016.

En oversikt over Google Analytics og Google Adwords til å analysere, annonsere, måle og planlegge dine digitale aktiviteter..
 

 

Samlingen gav deltakerne et innblikk i bruk av video og YouTube. 
 

Samlingen gav et innblikk i Google Adwords, et nettbasert annonseprogram, med fokus på synlige kampanjer.
 

 

Samlingen gav deltakerne et innblikk i markedsføring via e-post, med fokus på innsamling av adresser, oppsett, hyppighet og effektmåling, samt fokus på segmentering, tilpasning av budskap og automatisering.
 

 

Samlingen gav deltakerne en gjennomgang av metoder for å oppnå synlighet, øke engasjement og bygge merkevare gjennom sosiale medier.
 

 

 

Brosjyre Telemark Online 2016: 100 nye muligheter.

Samlingen gav deltakerne et innblikk i Google Analytics, et kraftig analyseverktøy med muligheter for å kunne evaluere og analysere nettstedet ditt.

 

  

Samlingen gav deltakerne et innblikk i viktigheten av innhold, forståelse for brukerens oppgaver, samt hva som er godt innhold, riktig innhold, og korrekt mengde innhold.
 

 

Samlingen gav deltakerne et innblikk i forhold til hvilke virkemidler som kan benyttes til arbeidet med å øke synligheten for din bedrift.
 

Avslutning for Telemark Online var på Skagerak Arena, vi samlet partnere og deltakere til graduation.

Samlingen Markedsføre strategisk via e-post Basic gav et innblikk i markedsføring via e-post, med fokus på innsamling av adresser, oppsett, hyppighet og effektmåling.

 

 
Samlingen Markedsføre strategisk via e-post Advanced gav et innblikk i markedsføring via e-post, med fokus på segmentering, tilpasning av budskap og automatisering.

  

Samlingen E-handel og nettbutikk gav deltakerne et innblikk i ulike nivåer, verktøy og løsninger for netthandel, samt kvalitetssikring av synlige og søkbare produkter.

Samlingen Google Adwords Basic gav en gjennomgang på hvordan få dine kampanjer mer synlig via Adwords, et nettbasert annonseprogram.

 

 
Samlingen Google Adwords Advanced gav en gjennomgang på hvordan man kan tilpasse en kampanje, kvalitetssikre kampanjetrafikken og gjøre en fortøpende analyse av resultatene.

 

Samlingen Google Analytics Basic gav et innblikk i Google Analytics, et kraftig analyseverktøy med muligheter for å kunne evaluere og analysere nettstedet ditt.

 

 
Samlingen Google Analytics Advanced tok det et skritt videre for Google Analytics, vi så på mulighetene som ligger i mer avansert sporing, skreddersydde rapporter, etc.

 

Samlingen Sosiale Medier Basic gav en gjennomgang av metoder for å oppnå synlighet, øke engasjement og bygge merkevare gjennom sosiale medier.

 

 
Samlingen Sosiale Medier Advanced gav fokus på betalte medier, og å lede forbrukeren inn på egne landingssider via sosiale medier

 

Samlingen gav deltakerne et innblikk i forhold til hvilke virkemidler som kan benyttes til arbeidet med å øke synligheten for din bedrift.

Samlingen gav deltakerne et innblikk i viktigheten av innhold, forståelse for brukerens oppgaver, samt hva som er godt innhold, riktig innhold, og korrekt mengde innhold.
 

 

 

Samlingen gav deltakerne en teoretisk gjennomgang av metoder for å utvikle et best mulig grunnlag for en digital strategi, som igjen vil gi effektiv digital kommunikasjon.
 

 

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishCookies - Logg inn