Fire business personer. To damer og to menn, deltar i møte med pc og tablet. Colourbox6837737.

Digital bestiller

Samlingen vil gi deltakerne et innblikk i forhold til hvilke virkemidler som kan benyttes til arbeidet med å øke synligheten for din bedrift.

Muligheter og utfordringer som digital markedsfører.

Hvordan få en god start og hvordan bli en god bestiller av web-tjenester.

For å nå dine mål må du gjøre en rekke valg i forhold til hvilke virkemidler du skal benytte og hvor mye ressurser som kan settes av til arbeidet med å øke synligheten for din bedrift.Hvilke kanaler og verktøy har du tilgjengelig for å gjøre bedriften synlig og kommunisere med dine målgrupper? Vi gir deg et overblikk over hva som kan finnes i en digital verktøykasse.Hva må du tenke på før du starter jobben?Hvilke spørsmål må besvares?Hva kan du gjøre selv og hva bør du kjøpe?Og ikke minst: hvordan blir du en god bestiller av tjenester for å bruke pengene riktig og få maksimal uttelling på din investering?

Deltakerne skal sitte igjen med:

  • Samlingen gjør deg bedre i stand til å stille de rette spørsmålene i forhold til hvilke kanaler og verktøy du skal prioritete, samt finne ut av hva du kan gjøre selv og hva det er lønnsomt å kjøpe fra eksterne leverandører.
  • Grunnleggende kunnskap om hvorfor og hvordan man lager en kravspesifikasjon og man skal være bedre rustet til å kjøpe tjenester eksternt.
  • Grunnleggende kunnskap om hvordan man budsjetterer, samt vite hvilke avtaler man bør ha på plass før man starter et prosjekt.
  • Kurset gjør deg bedre i stand til å ikke bli lurt eller bli skuffet etter å ha gjennomført ditt første webprosjekt.

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishCookies - Logg inn